Linie nocne miejsko-podmiejskie pierwszy raz wyjechały na ulice 1 sierpnia 1983 roku. Służyły mieszkańcom Rzeszowa i okolic przez niespełna 15 lat będąc wielkim udogodnieniem dla pracowników drugich i trzecich zmian, imprezowiczów jak i osób podróżujących koleją.
Tak przedstawiały się trasy tych linii:

„102”

Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – Lenina (Piłsudskiego) – Marszałkowska – Krasickiego (Lubelska) – Trzebownisko – Nowa Wieś – Jasionka – Wólka Podleśna – Jasionka – Stobierna Krzywe

„103”

Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – 22lipca (Cieplińskiego) – Marchlewskiego (Lisa Kuli) – Dąbrowskiego – Podkarpacka – Zwięczyca – Boguchwała – Lutoryż

„104”

Pierwotnie kursowała na trasie: Trembeckiego – Krasickiego (Lubelska) – Marszałkowska – Lenina (Piłsudskiego) – Rejtana – Niepodległości – X Sudeckiej Dywizji Piechoty – Lwowska – Konfederatów Barskich – Załęska – Załęże – Krasne .
Według zapisów archiwalnych z 1987 r. linia miała następujący przebieg: Trembeckiego – Krasickiego (Lubelska) – Marszałkowska – Lenina (Piłsudskiego) – Dworzec PKP – Plac Wolności – Lwowska – Wilkowyja – Krasne

„106”

Trembeckiego – Krasickiego (Lubelska) – Marszałkowska – Lenina (Piłsudskiego) – Dworzec PKP – Plac Wolności – Fornalskiej (Targowa) – Szopena – Obrońców Stalingradu (Hetmańska) – Powstańców Warszawy – Rejtana – Paderewskiego – Słocina kościół

„107”

Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – Lenina (Piłsudskiego) – Marszałkowska – Nowotki (Warszawska) – Miłocin – Pogwizdów Nowy – Rudna Wielka – Rudna Mała – Zaczernie

„122”

Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – Lenina (Piłsudskiego) – Krakowska – Bieruta (Okulickiego) – Wyzwolenia – Krakowska – Przybyszówka – Świlcza. Docelowo odwóz pracowników MPK po II zmianie do Trzciany.

„125”

Trembeckiego – Krasickiego (Lubelska) – Marszałkowska – Lenina (Piłsudskiego) – Dworzec PKP – Plac Wolności – Fornalskiej (Targowa) – Szopena – Obrońców Stalingradu (Hetmańska) – Powstańców Warszawy – Sikorskiego mostek. Docelowo odwóz pracowników MPK po II zmianie do Tyczyna.

„135”

Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – Lenina (Piłsudskiego) – Krakowska – Witosa – Wyspiańskiego – Wita Stwosza – Gwardzistów (Staroniwska) – Kielanówka


Dariusz Bialic

Pasjonat, miłośnik, historyk, były pracownik komunikacji miejskiej w Rzeszowie

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *