Linie nocne miejsko-podmiejskie pierwszy raz wyjechały na ulice 1 sierpnia 1983 roku. Służyły mieszkańcom Rzeszowa i okolic przez niespełna 15 lat będąc wielkim udogodnieniem dla pracowników drugich i trzecich zmian, imprezowiczów jak i osób podróżujących koleją.
Tak przedstawiały się trasy tych linii:
„102”
Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – Lenina (Piłsudskiego) – Marszałkowska – Krasickiego (Lubelska) – Trzebownisko – Nowa Wieś – Jasionka – Wólka Podleśna – Jasionka – Stobierna Krzywe
„103”
Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – 22lipca (Cieplińskiego) – Marchlewskiego (Lisa Kuli) – Dąbrowskiego – Podkarpacka – Zwięczyca – Boguchwała – Lutoryż
„104”
Pierwotnie kursowała na trasie: Trembeckiego – Krasickiego (Lubelska) – Marszałkowska – Lenina (Piłsudskiego) – Rejtana – Niepodległości – X Sudeckiej Dywizji Piechoty – Lwowska – Konfederatów Barskich – Załęska – Załęże – Krasne .
Według zapisów archiwalnych z 1987 r. linia miała następujący przebieg: Trembeckiego – Krasickiego (Lubelska) – Marszałkowska – Lenina (Piłsudskiego) – Dworzec PKP – Plac Wolności – Lwowska – Wilkowyja – Krasne
„106”
Trembeckiego – Krasickiego (Lubelska) – Marszałkowska – Lenina (Piłsudskiego) – Dworzec PKP – Plac Wolności – Fornalskiej (Targowa) – Szopena – Obrońców Stalingradu (Hetmańska) – Powstańców Warszawy – Rejtana – Paderewskiego – Słocina kościół
„107”
Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – Lenina (Piłsudskiego) – Marszałkowska – Nowotki (Warszawska) – Miłocin – Pogwizdów Nowy – Rudna Wielka – Rudna Mała – Zaczernie
„122”
Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – Lenina (Piłsudskiego) – Krakowska – Bieruta (Okulickiego) – Wyzwolenia – Krakowska – Przybyszówka – Świlcza. Docelowo odwóz pracowników MPK po II zmianie do Trzciany.
„125”
Trembeckiego – Krasickiego (Lubelska) – Marszałkowska – Lenina (Piłsudskiego) – Dworzec PKP – Plac Wolności – Fornalskiej (Targowa) – Szopena – Obrońców Stalingradu (Hetmańska) – Powstańców Warszawy – Sikorskiego mostek. Docelowo odwóz pracowników MPK po II zmianie do Tyczyna.
„135”
Trembeckiego – Siemieńskiego – Żółkiewskiego – Findera (Batorego) – Dworzec PKP – Lenina (Piłsudskiego) – Krakowska – Witosa – Wyspiańskiego – Wita Stwosza – Gwardzistów (Staroniwska) – Kielanówka
0 komentarzy